Subject: Ed: Järvamaa Haigla maksetaotlus
From: Andras Armväärt <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Olga Galaburda" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 15:52:47 +0200

Palun registreerida.

Tervitades

Andras

Saatja: Asta Reinla <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 27. veebruar 2025 13:21
Adressaat: Andras Armväärt <[email-masked]>
Teema: Järvamaa Haigla maksetaotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Järvamaa Haigla satelliittelefonide ostmise hanke maksetaotluse.

Lugupidamisega

Asta Reinla

finantsjuht

+372 3848 196

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Järvamaa Haigla

Tiigi 8, Paide

Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
andmeid, mis on seadusega kaitstud.

Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.

Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud.